22 Nisan 2013 Pazartesi
SRC Belgesi
Trenton: Her acele saat, sabah ve akşam, trafik taşıt jokey ve tıka basa Interstate 287 ve Rota 24 birbirine bağlayan uzun eski değişim yollarını olarak Morristown yoluyla kilometrelerce yedekler.
"Bu hep birlikte birleştirme yolları bir dizi," Morristown Belediye Başkanı SRC Belgesi söyledi. "Bu bir kamışla tüm trafiği koymak için çalışıyor gibidir."
Devlet karayolu planlamacıları ağrı hissetti, ve bu konuda bir şeyler yapmak istiyorum söylüyorlar adres: yani, iki karayolları arasında yeni bir değişim oluşturmak. Benzer bir planı Interstates 287 ve 80 kesiştiği, sadece birkaç km kuzeyinde bir sıkışıklığı ortadan kaldırmıştır.
Sorun Ulaştırma devlet Bölümü işi yapmak için para yok olduğunu. Devlet Yasama bu yıl kemer sıkma bütçesi geçen son aşamaya iki yana sallana sallana Ve, devletin köprü ve otoyol sabitleme sorumlu insanlar sessizce gelecek yıl daha da kötü olacağı kelime yayılıyor.
"Biz ilavesi ile gelmeleri gerekir. Bu durumda gerekli olan işi yapmak için gelecek yılın sonuna kadar finansman," James SRC Belgesi, Ulaştırma Komiseri söyledi. "Herkes soru, bunun için ne kadar ve nasıl ödeme yapmak olduğunu. Kabul eder."
Aslında, Bay Fox tamir gerektirecektir ne kadar para oldukça iyi bir fikri vardır. Önümüzdeki beş yıl içinde, devlet yolları korumak ve banliyö tren ve otobüs haddeleme tutmak için ek 2600000000 $ yükseltmek gerekir.
Bu mali meydan yönetimi için yeterince zor değilmiş gibi, daha fazla zorluklar parça aşağı geliyor. Geçen hafta, federal Ulaştırma Bakanlığı yetkilileri o devletlerin Amtrak, mali sorunlu ulusal demiryolu sistemini çalıştıran maliyetinin bir parçası kabul tavsiye için gittiğini söyledi. Bu Amtrak şimdi New Jersey taşıt her gün on binlerce taşır New York ve Philadelphia, arasında çalışan Kuzeydoğu Koridoru demiryolu hattı bölümünün bakım için öder gibi New Jersey için özellikle yük haline gelebilir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder